Řeknete si, to ví přece každý. Nicméně z posledních studií vyplývá, že už jen 2 drinky za den (nebo 2 piva či 4 deci vína denně) vedou k předčasnému stárnutí mozku a jeho zmenšování. A přitom alkoholu v tomto množství holduje značná část (hlavně mužšké) české populace. Nadměrné pití alkoholu ničí mozek
Řeknete si, to ví přece každý. Nicméně z posledních studií vyplývá, že už jen 2 drinky za den (nebo 2 piva či 4 deci vína denně) vedou k předčasnému stárnutí mozku a jeho zmenšování. A přitom alkoholu v tomto množství holduje značná část (hlavně mužšké) české populace. 15.05.2012 | MUDr. Libor Vitek | shlédnuto: 16478x | 2 komentáře | 58x 12345
Související články
Alkohol a zdraví
Alkohol a znovu rakovina, tentokrát jícnu, hlavy a krku
Mírné popíjení alkoholu zabraňuje demenci!
Červené víno chrání před rakovinou plic
Alkohol, metla (nejen) Čechů
Jak moc je opravdu škodlivý alkohol?
Je pivo opiát?
Démon alkohol
Mírné popíjení alkoholu zabraňuje demenci!
Požívání alkoholu zvyšuje riziko rakoviny prsu
Pozor na kombinaci alkoholu s kofeinem!
Alkoholici mají velmi nízký příjem polynenasycených mastných kyselin

2 příspěvky, poslední 15.05.2009
To je zajímavé,že 1 pivo zdraví prospívá(viz článek "Alkohol a zdraví", ale 2 piva už jsou pro mozek škodlivé....Fakt divné...Deda pil 10 piv denně od svých 16-let a dožil se věku 98 let. V 92-ou ještě pokosil svou louku ruční kosou!
To ví přece každý, že alkohol není zdravý, nechce se mi ale věřit, že 2 piva denně někomu ublíží.