Japonští lékaři publikovali studii, v které prokázali, že pravidelné pití pomerančového džusu brání rozvoji rakoviny jater u nemocných s chronickým virovým zánětem jater (infekční hepatitidou). U žádného z 30 pacientů, kteří užívali denně pomerančový džus po dobu jednoho roku se rakovina jater neobjevila, zatímco ve 45-členné skupině neléčené byl výskyt rakoviny jater 9%. Pomeranče brání rozvoji rakoviny jater
Japonští lékaři publikovali studii, v které prokázali, že pravidelné pití pomerančového džusu brání rozvoji rakoviny jater u nemocných s chronickým virovým zánětem jater (infekční hepatitidou). U žádného z 30 pacientů, kteří užívali denně pomerančový džus po dobu jednoho roku se rakovina jater neobjevila, zatímco ve 45-členné skupině neléčené byl výskyt rakoviny jater 9%. 15.05.2012 | MUDr. Libor Vitek | shlédnuto: 4698x | 0 komentářů | 39x 12345
Související články
Pomáhá těhotenství játrům?
Může být dispozice pro rakovinu plic vrozená?
Jaterní testy a srdeční enzymy

0 příspěvků
Článek zatím nikdo nekomentoval.